ورود به اکسپلورر اینستاگرام فقط با چند روش ساده ی متخصصان بای فالوور
فروش لایک و فالوور و ویو پیج و ربات اینستاگرام
ورود به اکسپلورر اینستاگرام فقط با چند روش ساده ی متخصصان بای فالوور
سه شنبه 8 تير 1400 ساعت 2:55 | بازدید : 24 | نویسنده : buyfollower | ( نظرات )

چکیده

به وضوح دیده‌ایم که تب و تاب ورود به اکسپلورر اینستاگرام چقدر زیاد است و همه به نحوی تلاش می‌کنند تا خود را به این نقطه‌ی جادویی برسانند. در واقع اگر دوست دارید که افراد بسیار زیادی شما را ببینند و درآمد خود را در این شبکه‌ی اجتماعی افزایش دهید نیاز است که وارد اکسپلورر شوید. اما همه می‌گویند که ورود به این بخش از اینستاگرام بسیار سخت و شاید نشدنی است. با این حال روزانه ده‌ها هزار پست در آن می‌بینیم و این نشان می‌دهد که ورود به اکسپلورر برای همه‌ی ما امکان‌پذیر است. کافی است که چند نکته در رابطه با آن بدانیم و به آن‌ها عمل کنیم. این نکات از قلم متخصصان سایت بای فالوور است. با این مقاله همراه باشید تا چیزهای بیشتری در رابطه به نحوه‌ی ورود به اکسپلورر بدانیم.

الگوریتم اینستاگرام در ورود به اکسپلورر چه تاثیری دارد؟

در واقع برای این که بتوانید وارد اکسپلورر اینستاگرام  شوید نیاز است که با الگوریتم‌های اینستاگرام هم آشنایی پیدا کنید. به این خاطر که آن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند یک پست در بخش اکسپلورر وارد شود یا خیر. اگر پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط شما به تایید این الگوریتم‌ها برسد می‌تواند امیدوار باشد که به اکسپلورر راه پیدا کند. از آنجایی که تست این الگوریتم‌ها کار هر کسی نیست در نتیجه ما اینجا در چند نکته آن‌ها را تشریح خواهیم کرد.

پست‎های شما باید مورد علاقه‌ی مخاطبان باشد

به فالوورهای خود فکر کنید. آن‌ها به چه محتوایی علاقه دارند؟ آیا می‌دانید که نحوه‌ی برخورد فالوورهای شما با پستتان عاملی است که می‌تواند شما را وارد اکسپلورر کند؟ اگر آن‌ها پست‌ شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا آن را ذخیره کنند احتمال ورود آن به اکسپلورر افزایش خواهد یافت. اگر فکر می‌کنید که دنبال‌کننده‌های شما به پست‌های ویدئویی که در رابطه با برای مثال هیپنوتیزم است توجه بیشتری نشان می‌دهند پس بهتر است که تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کنید. بنابراین متوجه شدیم که پیش از آن که بتوانیم به اکسپلورر راه پیدا کنیم نیاز است که فالوورهای خودمان که پستمان در بخش فید آن‌ها قرار می‌گیرد را راضی کنیم.

پست‌‌های شما باید مخاطب را تحریک کند تا واکنش نشان دهد

نرخ اینگیجمنت هم عاملی برای ورود شما به اکسپلورر اینستاگرام  است. تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و موارد این چنینی در ساعات ابتدایی انتشار پست می‌تواند مشخص کند که شما به اکسپلورر خواهید رفت یا خیر. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که به اصطلاح لایک خور باشد در آن صورت می‌توانید امیدوار باشید که مخاطبان شما را لایک کنند و برایتان کامنت بگذارند. تجربه نشان داده است که درخواست از کاربران برای نظر دادن یا سیو کردن پست هم از راه‌های افزایش تعامل است. برگزاری مسابقه و پرسیدن سوالات جالب هم می‌تواند باعث شود تا در مدت زمان بسیار کم، نظرات زیادی به دست آورید.

با سایر پیج‌ها ارتباط داشته باشید

اینستاگرام برای وارد کردن شما به بخش اکسپلورر فقط به تعداد کامنت‌ها و بازدید مخاطبان به شما نگاه نخواهد کرد. بلکه به این موضوع هم می‌پردازد که شما چقدر پست‌های سایر افراد را می‌بینید، لایک می‌کنید و کامنت می‌گذارید. بهتر است که به پیج مخاطبان خود بروید و آن‌هایی که مورد علاقه‌تان است را فالو کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید. بهتر است کامنت‌هایی که برای این افراد قرار می‌دهید طولانی و بامعنی باشد.

محتوای خود را در دقایق اولیه ادیت نکنید

بهتر است هنگامی که در حال قرار دادن پست یا استوری هستید به تمام بخش‎ها و جزئیات آن توجه کنید تا بعدا مجبور نباشید آن را ویرایش کنید. ویرایش کردن محتوا در دقایق یا حداقل یک ساعت اولیه بعد از انتشار می‌تواند باعث شود که پست شما در اکسپلورر قرار نگیرد. در واقع اینستاگرام یکی از پارامتر‌های ورود به این بخش را چنین چیزی می‌داند.

هشتگ‌ها را فراموش نکنید

فکر نکنید که استفاده از هشتگ‌ها اختیاری است! هشتگ‌ها به وجود آمده‌اند که استفاده شوند. از سویی دیگر استفاده‌ی بی‌رویه از آن‌ها هم می‌تواند وجهه پست‌های شما را خراب کند. زیاد استفاده کردن از هشتگ‌ها می‌تواند اینطور نشان دهد که شما محتاج توجه هستید. اما استفاده از 5 تا 9 هشتگ در هر پست می‌تواند شما را حرفه‌ای نشان دهد. هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید باید کاملا با موضوع پیج شما هماهنگ باشد. بهتر است چندتایی از این هشتگ‌ها پرطرفدار و تعدادی از آن‌ها منحصر به خود شما باشند.

برای پست‌های خود لوکیشن ثبت کنید

آمارها نشان داده است که پست‌هایی که دارای لوکیشن هستند بسیار بیشتر از پست‌های دیگر دیده می‎شوند. در نتیجه اگر این امکان وجود دارد بهتر است که برای پست‌های خود لوکیشن بگذارید. البته این طور نباشد که محتوای تولیدی شما با لوکیشن سازگاری نداشته باشد. چرا که در این صورت کاربرانی که به پست شما مراجعه می‌کنند خیلی سریع از آن گذر کرده و به این طریق اینستاگرام متوجه استفاده‌ی بی دلیل شما از تگ لوکیشن خواهد شد و این برایتان یک امتیاز منفی خواهد بود.

تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید

برای این که نظرات و لایک‌های بیشتری دریافت کنید نیاز است که فالوورهای بیشتری هم داشته باشید. هنگامی که تعداد دنبال‌کننده‌های پیج شما زیاد است میزان به اشتراک گذاشته شدن پست‎های شما توسط این افراد هم افزایش خواهد یافت و در نتیجه توسط افراد بسیار بیشتری دیده خواهید شد. فالوورها را می‌توان از راه خرید فالوور واقعی اینستاگرام افزایش داد. البته راه‌های دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد اما خریدن آن از جمله سریع‌ترین و پربازده‌ترین روش‌هاست. برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است که از سایت‌های شناخته شده برای خرید استفاده کنید.

مخاطب را میخکوب کنید

اگر می‌خواهید که از اینستاگرام درآمد داشته باشید پس نباید فقط به خودتان و سلایقتان فکر کنید. لازم است که کمی هم از خودخواهی خود بکاهید و به فکر چیزی باشید که مخاطب به آن علاقه دارد. شما با استفاده از خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را افزایش دادید. حالا زمان آن رسیده که آن‌ها را به پیج خود میخکوب کنید. پست‌هایی را منتشر کنید که کاربران دوست داشته باشند آن را بارها و بارها ببینند. بهتر است به مهارت‌های کپشن‌نویسی خود هم توجه کنید. کپشن‎ها تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب خواهند داشت و اگر کلمات و جملات را به خوبی استفاده کرده باشید حتی می‌توانید آن‌ها را وادار به انجام کاری کنید که خود دوست دارید که آنها انجام دهند.

لایو و استوری را فراموش نکنید

اگر حرفی برای گفتن دارید و یا چیز به خصوصی وجود دارد که می‌توانید از آن یک لایو تهیه کنید پس حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت بهتر است که به استوری‌ها فکر کنید. استوری فضایی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید ارتباط صمیمانه‌تری را با مخاطب خود برقرار کنید. قرار دادن عکس‌هایی از پشت صحنه، پرسیدن سوال، قرار دادن باکس نظرات، قرار دادن پرسش‌های چندگزینه‌ای، انتشار عکس‌هایی از خود واقعی‌تان و ... می‌تواند توجه کاربران را به سوی شما جلب کنید. آن‌ها به این شیوه دوست دارند که بیشتر با شما آشنا شده و در نتیجه پست‌هایتان را هم خواهند دید.

سخن پایانی

رفتن به اکسپلورر اینستاگرام کار سختی نیست اگر بتوانید با اصول الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا شوید و آن‌ها را به کار بگیرید. در نهایت باید بگوییم که افزایش فالوور اینستاگرام به روش‌های مختلف مانند خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی در روند ورود شما به اکسپلورر داشته باشد. بنابراین سعی کنید تا به مرور زمان تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را زیاد کنید.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید فالوور اینستاگرام و آدرس buyfollowerco1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 8
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 39
:: بازدید کلی : 739